Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2011.08.15. 14:38 Simone Lewis

Helyzet Jolifronton

Címkék: evés meleg korlát erkély jol

Joli pár napja megkergült. Egész este fel és alá rohangált, púposított, oldalazott, nyervákolós koncertet adott és menetrenszerűen az erkélykorláton kötött ki. Az utóbbi időben (lekopogom!), de nem kell már annyira figyelni rá, mikor kint van az erkélyen. Ha látom, hogy nagyon ugrásra-készen néz, aki ránézek és már lapít is. De nem tudom teljesen kivédeni, rendszeresen felugrál. Szerencsére hallanni szoktam, mert zörren a gyékény landoláskor. Kinézek, látom, ott szambázik a korláton. Odamegyek, megfogom szépen, kedvesen, majd behajítom a szobába. Ennyi a retorzió. Lehet, hogy kevés? Tegnap kint hagytam, amíg tusoltam és hajatmostam, kibírtam, hogy ne rohanjak ki csuromvizesen az erkélyre, hogy él-e még a macska. Sőt, tegnap még az is megtörtént, hogy elaludt az erkélyen! Ilyen sem volt még soha.
Legalább nem volt annyira dögmeleg mostanában és nem szenved(ünk) annyira. Sőt, én felteszem a nyáripaplanra a plédet éjszakára. Valamelyik este bevackolódtam és Joli olyat csinált, mint még soha - bekérte magát a paplan alá! Az otthoni cicák rendszeresen bebújtak mellém és a hasamhoz gömbölyödtek régen és most is anyuval, jobbanmondva anyun alszanak. Joli erre soha sem volt hajlandó, de ezúttal magától odajött. Igaz, 10 perc után (m)elege lett, kikúszott és nagy zuttyanással lefeküdt a hűtő elé. De akkor is. Jó kis kemence lesz télen, ha így folytatjuk.
Étkezési fronton említésre méltó, hogy nem eszik annyit. Igaz, nem is kap sokat. Egy kis felesleg le is ment róla. A főtt tojást nem eszi meg, kipróbáltuk. Csináltunk vele egy tesztet is múlt szombaton. Én cukrosan eszem a túrós tésztát, Gulo sósan, szalonnával. Ebédünk végeztével letettük a két üres tányért és figyeltünk, hogy macskánk édesszájú-e vagy a sósra bukik. Beleszagolt mindkét tányérba, majd otthagyta...Ezt a macskát még tesztelni sem lehet! Anyukám szerint kegyetlen vagyok, hogy nincs előtte mindig valami ropogtatnivaló és azt mondja, be van este Joli oldala! Ez persze nem igaz, most végre nem egy kisgömböc. És csakazértsem hagyok kint neki szárazat, mert úgyis addig eszik, amíg van előtte étel.
Sajnos elég sokat van egyedül, emiatt lelkiismeret furdalásom is szokott lenni. Sokszor hazaérek melóból és 1 óra múlva elmegyek futni, vagy ha nem futok, akkor találkozok valakivel és 9 felé érek haza. Nagyon sértődötten tud nyervogni, mikor hazaérek, hogy én megint egyedül hagytam őt. De olyan kis lüke, amikor meg otthon vagyok és szeretnék vele játszani vagy csak megdögönyözni, akkor meg hisztizik, otthagy és megvetően, sokat és hangosan hisztizik. Bezzeg amikor odatartom neki a skype mikrofont, hogy üzenjen már Gulonak, akkor néz rám, mint egy néma hal és meg sem nyikkan.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr993155275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.08.19. 17:15:12

Csak most tévedtem ide, pedig korábban már készültem reklamálni, hogy mi újság van Jolival. (A másik blogodat is olvasom ám, de ott nem tudok okosat mondani - én csak a HÉV után szoktam futni.)
Úgy látszik, ez az erkélyen korlátolós téma ilyen időszakos, Mazsinál is ez van, hol kint lehet hagyni őt, hol minden lépésére figyelni kell. De ilyen bátor még nem voltam, mint Te, fürdés(em) idejére nekik szépen be kell jönni.
Szerintem van abban pozitívum is, hogy Joli nem akar mindenáron Veled aludni, nálunk fordított a helyzet: Mazsinak muszáj valamelyikünkön feküdni vagy elorozni a takarónkat. Elég rossz alvó vagyok, úgyhogy sokszor felébreszt ez a kis gézengúz.
Ami az egyedülhagyást illeti (kellene még egy cicus!), eleinte mi is sokszor gondoltuk, hogy inkább itthon maradunk Zsebivel, mert sokszor tényleg csak az számít, hogy valaki a közelben legyen, a további törődést (játék, dögönyözés...) nem is igényli(k) annyira, vagyis nem akkor, amikor a gazdi gondolja. :) Az biztos, hogy ezek ketten is akkor alusszák végig a napot, amikor nincsenek magukra hagyva.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.08.21. 19:05:22

@mickie: Most végre itthon voltam szinte egész nap. Joli mit csinál? Alszik az ágy alatt... :)
Ja, tegnapelőtt is fent volt a korláton és megindult a szomszéd felé. No comment.
Annak örülök, hogy olvasod a másik blogot is! Ide most nem nagyon tudok mit írni, olyan egyhangúak Joli-szempontból a napok.

Nikíja 2011.11.09. 20:38:33

Az én macskám kiugrott anno az 5. emeletről, mert nyitva felejtettem az erkélyajtót. A betonon landolt. Csak fél óra múlva vettem észre, hogy nincs. Egy autó alatt találtuk meg olyan 100 méterre az esés helyétől. Túlélte, csak 2 foga tört ki, meg a tappancsán a párnácskák horzsolódtak meg. Két napig gyengélkedett, aztán már kergette a legyeket a szobában. Azóta fóbiám van minden nyitott ablakra/ajtóra és hisztérikusan kiabálok mindenkivel, aki nem zárja be maga mögött a mindent :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.11.16. 17:31:50

@Nikíja: Ezek után teljesen érthető a fóbiád!! Szegény cicagyerek!... :(
Egyébként most ha akarnám se tudnám kitenni Jolánt. Reggel kinyitottam neki az erkélyajtót, hogy kimenjen egy kicsit szöszölni, erre leült a küszöbtől fél méterre (mármint bent), majd 1 perc után átment a másik szobába az ágyra. HIDEG VAN :)
süti beállítások módosítása