Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2011.11.17. 11:40 Simone Lewis

Piros pont Jolinak

Címkék: játék lézer pötty joli

Októberben a németországi nyaralás során átmentünk Svájcban élő barátnőmékhez. Annak ellenére, hogy b.nőm férje évekig mondta, hogy márpedig nekik macskájuk nem lesz, most két macskával élnek teljes szerelemben. A két cica benti cicus, de milliónyi játékuk van, vagy 3 kaparófa stb. Azzal eddig is tisztában voltam, hogy minden macseknak megvan a saját jelleme, szokása, de barátnőm egy érdekes dologra hívta fel a figyelmemet, amit eddig én nem figyeltem meg. Ez pedig az, hogy míg az egyik cicájuk (Lili, fekete, magyar cicus) egerészik, addig Nala (bengáli fajta macsek) madarászik. Vagyis Lili azokra a játékokra, ingerekre ugrik, ami a talajon mocorognak, Nala pedig olyanokkal játszik inkább, amik a levegőben mozognak. Akkor arra hajlottam, hogy Joli inkább egerésző típus. Barátosnőm adott is nekem, vagyis Jolinak egy játékot akkor; ez egy ajtókeretre felcsíptethető tollas izé, ami gumin lóg, vagyis ha belekapaszkodik a macska, még utána is mozog stb. És még tollas is. Hazavittem, feltettem, lógott. Joli nem foglalkozott vele. Hiába mozgattam, húztam ki, semmi. Amikor letettem elé és elkezdtem húzni a padlón, akkor mutatott érdeklődést iránta csak. Az igaz, hogy ez egy idő után kimerült abban, hogy mosdatta a tollakat...de mindenesetre megállapítottam, hogy Joli bizony egerészős. Erről azóta többször is bizonyosságot nyertem.
Régóta szerettem volna neki szerezni lézer-pointert, ami Mazsiéknak is van. No tegnap megvettem végre, kíváncsian vártam az eredményt! Joli nagyon nézett, hogy mi is ez! Elkezdte kergetni, próbálta elkapni, de persze levegőt mancsolt csak, nagyon aranyos volt, ahogy ott állt értetlen fejjel! Az jött be legjobban, ha tőle olyan 3 méterre irányítottam a pöttyöt, akkor szaladt rá, nagy farolásokkal tarkítva a mutatványt. Mikor felvezettem a falra a pöttyöt, akkor követte a padlón, de a falhoz érve csak leült és nézett fölfele, de nem ugrott utána. Mikor kikapcsoltam a lézert, akkor is kereste, hogy hova tűnt, járkált fel és alá, keresgélt, nézett rám kérdőn, hogy hova is tűnt az ő pöttye! Szóval remek kis játék ez, és még nekem is kényelmesebb, mint kúszni mászni előtte a pálcás játékkal. Csak leülök a kanapéra és onnan pöttyözök neki!
Ha lesz videó, felteszem majd!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr673389417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.11.17. 19:53:08

De jó, ezen még sosem gondolkoztam el, pedig hát, tényleg, egerész vagy madarász, nem mindegy. Szerintem nekünk mindkettőből jutott, de még megkérdezem Keent is, hogy szerinte hogy is van ez. :)
Köszönjük szépen az ajánló linket! :))
Ugye? Ez a lézer cucc nagyon bejön minden cicának! Nálunk főleg Mazsi az, aki még vagy 10 percet keresi a pontot, miután befejeződött a játék, ezért különféle trükkökkel próbáljuk megértetni vele, hogy "ennyi": pl. az orra elé tartom a kütyüt és elengedem a gombot, vagy a markunkba irányítjuk a lézert és "eldobjuk" jó messzire, meg ilyenek. Persze, nem mindig használ. Mazsi amúgy is olyan szintre fejlesztette már a mizériát, hogy ha a nyelvünkkel csettintünk, máris a padlóhoz tapad és keresgél, mert ennek állítólag pont olyan hangja van, mint amikor bekapcsoljuk a pointert. :))
Még jót mosolyogtam azon is, hogy Joli megmosdatta a tollakat, ez cuki, elvégre jól meg is tépázhatta volna őket. :)

Várjuk a videjót! ;)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.11.23. 09:11:07

@mickie: Nem tudol videót csinálni, mert ez a lökött egyből lekushad, ha előveszem a telefont...na majd trükkös leszek :)
Amúgy Jolinak is kezd gyanús lenni, hogy én vagyok a ludas, mert ha világít a pötty, egyre többször felém indul meg és figyeli a kezemet....mégiscsak van néme eszecskéje :)
süti beállítások módosítása