Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2010.07.05. 16:21 Simone Lewis

Ezek mennek

Címkék: játék tanulás meleg peca bunda

Jolival új játékot találtam ki. Ugye mint már említettem többször, a pizzás doboz távtartó izéje a top kedvenc játék. Újabban ezt egy cipőfűzővel kombinálva használom. És bízom abban, hogy elfárad abban, hogy ezt kergeti, és nem igényli, hogy engem támadjon (hiú ábránd, ahogy a lábamon lévő 8 centis karmolás is mutatja...). Remek játék - ahogy ballagok a lakásban, és közben tulképp végzem bokros teendőimet, húzom magam után, Joli meg rohan utánam, hatalmas kifarolásokkal, csúszásokkal koronázva az akcióit. Bevallom, így lassabban végzek, mint alapból, de jó móka nézni, ahogy figyeli, beméri, nekiront, szuszog, harapja, tépi stb stb. Van, hogy én hamarabb elfáradok persze. Vasárnap is leültem a székre, és előttem terült el a szőnyeg, én meg lassan lógattam be Jolinak a csalit. Egyből rájöttem, hogy milyen jó ovis lennék - "mondjukhogya" szőnyeg a víz, a Joli a hal, a pizzásizé a madzaggal meg a pecabot. Lóbáltam, ő meg rá-rá harapott a csalira. Amikor legyalogolt a szőnyegről, egyből rászóltam, hogy "azneméééér, kijöttél a vízből!" Aztán amikor nagy hal módjára kitépte a kezemből a pecabotot, akkor én megtanultam járni a vízen, átgyalogoltam a szőnyegen és felszedtem a pecát. Persze lehet, hogy Joli magában bőszen reklamált, csak én azt nem hallottam ( ergo nem is ért :)
Roppant jól elszórakoztunk.
 
A pecázás az erkélyen is nagy hasznomra lett. Ismét úgy tanultam, hogy kint volt ő is az erkélyen, de itt is lassultak így a dolgok, időm fele azzal ment el, hogy rászóltam, eltérítettem az ugrási kedvétől stb. Aztán mikor kihoztam a pecát és a kezemben volt a madzag vége, Joli meg marcangolta, akkor éreztem, hogy feszül a kötél, vagyis nem ugrásra készül, lehet olvasni. És ha enyhül a feszítés, akkor valami mást csinál...remek módszer volt, tényleg működött.
 
Illetve hétvégén még az elmés gondolat szállt meg, miközben izzadtam a 27,5 fokos lakásban, hogy elképzeltem, hogy ha magamhoz képest nekem is akkor a bundám lenne, mint a Jolinak, én hogyan viselném a nyarat. Rosszul.
 
Na, ilyen komoly gondolataim voltak hétvégén.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr442131218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.07.05. 20:51:31

:) De jó is a cicának, ha a gazdi ilyen kreatív és leleményes, na meg multifunkcionális.

bsteve 2010.07.06. 09:51:24

teccik!
(a blog.hu is bevezethetné a lájkolást -.-)

pihent-agyról asszociáltam:
www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.07.19. 09:11:01

@bsteve: Hopp, ezt a kommentet csak most láttam, elnézést! Köszönjük a lájkolást :)
A videó meg, igen, azok is megpihentek a melegben :)
süti beállítások módosítása