Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2013.03.26. 09:48 Simone Lewis

Fussunk mint állat

Címkék: futás alapítvány gyűjtás

Nem tudom, olvassa-e még valaki egetrengető és gyakori bejegyzéseimet, de hátha. Írok majd Jolicicáról is, tényleg, de most egy rövid, félig-off.

allatmento logo.jpg

Szóval ugye szoktam futkosni, hol többet, hol kevesebbet és úgy éreztem, itt az ideje végre, hogy fussak egy félmaratont, úgyhogy beneveztem április 21-re a Vivicittára. Az egy dolog, hogy el lesz az első félmaratonom és emiatt rendesen be is vagyok tojva, de még azt is bevállaltam, hogy az Állatmentő Szolgálat Alapítvány „Fussunk mint állat” gyűjtési akciójának keretében pénzt gyűjtök. Az alapítvány aktivistái a rosszul, kegyetlen körülmények között tartott állatokat mentik és új, szerető otthont keresnek nekik; FB-n több, mint 6,000 követőjük van. A Fussunk, mint állat csapat lelkes, kezdő és amatőr futói szorgosan gyűjtik az adományokat és a csapat létszáma is szépen növöget.
Szóval a lényeg a lényeg, hogy nagyon szívesen veszünk minden összeget, mindegy egyes forint jó helyre fog kerülni. Ezen a linken van a weblap, ahol az összes futó profilja fent van, bárkit lehet támogatni, ez pedig az én profilom. És ha esetleg valaki szeretne velünk futni, még nem késő elkezdeni a készülést, lehet 3,2 km-t is futni és csapatunkhoz csatlakozva gyűjthet nekünk!

Fussunk mint állat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr155172136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása