Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2011.09.01. 13:23 Simone Lewis

Hogyan vegyük hülyére a gazdit?

Címkék: korlát erkély joli

A kisasszony egyre bátrabb, elkezdte feszegetni a határait és ezáltal őrölni az én idegeimet.
Már nem elég az erkélyen molyolni és érezni az esti hűvösebb szellőt. Már nem elég csak felugrani a korlátra és onnan pillogni széles e világra. Nem, felbátorodott ez a kis szaros hülye és elindult a szomszéd felé, mivel át lehet ballagni a korláton. 4 napja még szemfülesen odamentem és felkaptam, mikor csak fél testtel lógott át. 3 napja már nem voltam ilyen gyors, akkor már lépett le a szomszéd erkélyén lévő kisszékére, akkor kaptam el a grabancát (még soha nem fogtam meg így) és emeltem vissza a mi territóriumunkra és beszéltem hozzá haragosan, hosszasan. Természetesen hatás nélkül, mit is vártam? Tegnapelőtt ismét átszambázott a másik erkélyre és beletelepedett a virágosládába. Amiben nincs virág, ellenben rengeteg cigicsikk és sörösdoboz. Szóval befeküdt oda és lelkesen ette a csikkeket és meg cicceghettem neki, rázhattam a száraztápos dobozt, semmi. A fél utca már azt hallgatta, hogy "Jolib*zmeggyeremárvisszaaaa". 10 perc után kegyeskedett visszajönni. Tegnap este megint ugyanez volt. Miután bejött, persze nem engedtem ki. Megtorlás:
- pisilt
- majd kakilt
- belelépett, széthordta
- majd megint pisilt
Majd ma reggel is
- pisilt
- kakilt
- megint pisilt
Szerintem teljesen hülyének néz és élvezi, hogy az agyamra mehet ezzel!

UPDATE
Joli tegnap továbbment, szó szerint. Már a szomszéd melletti szomszéd erkélyére mászott be, ahova már át sem látok!! Ott volt vagy 20 percig! Valószínűleg nem voltak otthon, én meg csak ciccegtem, ciccegtem...kezdtem kétségbeesni, már Gulot is felhívtam, azt mondta, szerinte menjek át és csöngessek be. Leszedtem a cicaszállítót, felöltöztem stb. Erre látom, már kocog visszafelé ez a kis genya...MEGŐRJÍT!!!
De ma egy hónap után hazajön Gulo, hátha lenyugszik kissé...Ha nem, akkor többet nem megy ki az erkélyre felügyelet nélkül.
Végezetül egy kép bizonyítékként, hogyan kushad este a szomszéd szutykos virágládájában.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr563195335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.09.02. 18:00:06

Hajjaj, na ilyenkor legyen okos a gazdi...
Még szerencse, hogy a mellékelt ábra szerint biztosan közlekedik a korláton és még szerencse, hogy a szomszédok nem vették rossz néven/észre, hogy látogatójuk akadt. (Áldom a panelkockánk falát, ami odakint elválaszt bennünket a szomszédtól.) Cigicsikket eszik ez a kis lüke?! Jáááj!
Lehet, hogy ezután csak felügyelettel kellene kiengedned az erkélyre, és amikor elindul, nagyon megijeszteni, persze, még mielőtt feljebb lendülne, nehogy lefelé ijedjen (meg)... Jobb ötletem sajnos nincsen, bár hátha jót tesz majd neki (is), hogy hazajön a fiúgazdi.
Már csak egy kérdésem maradt: hogy csinálta, hogy az esti után reggel is csúsztatott egy tartalékos kobrát az alomba??
Jó hétvégét Nektek!

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.09.02. 19:30:49

Szerintem élvezi és nem fogja megunni a felfedezést.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.03. 11:03:46

@mickie: nekem is a félelmem, h egyszer túlugrik, hiszen mint tudjuk, képes melléugrani a széknek is...a reggeli bónuszkobra meg szerintem szimpla bisszú, mert tudta, h előtte pakoltam ki két perccel az almot :)
@BRandom: De én meg nem élvezem az aggódást :(
De majd liberális leszek és kiengedem azért....
@csiripiszli12: Üdv itt is, neked is :) Igen, kis befogadott kóborcica, lassan két éve itt boldogít, de én híres macskabuzi vagyok (ezt a blogot jóval hamarabb kezdtem, mint a futósat)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.09.03. 18:08:57

@Simone Lewis: Én is nagyon szeretem a macskákat. Nekem is volt egy fekete-fehér cicám, Jelena, de az nem egy vidám történet :( Azóta csak anyu tart macsekokat Csanakon. Én meg megyek az állatkertbe tigriseket nézegetni :)

Amúgy Jelena annak idején szerette a frissen takarított almot "felavatni", nem lehet, hogy ez történt Jolinál is?

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.04. 18:36:49

@csiripiszli12: Jelena, de szép név!!! Sajnálom a cicát :(
Nem tudom, mi volt vele, van, hogy egész nap semmi, máskor meg telepakolja 3x...

hirokin 2011.09.09. 13:57:14

Simone, neked nem macska kéne, hanem kutya. Azt lehet idomítani. Egy macska sosem fog szót fogadni, ha nem akar. Az egyetlen megoldás, hogy felszerelsz olyan kilógó lapot az erkélyre, amin nem tud átugrani, és nem tudja megkerülni sem.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.09.10. 19:12:17

@hirokin: Én ezzel minddel tisztában vagyok. Csak a remény hal meg utoljára... :)
Akadályszerelésen már folynak az ötletelések.
süti beállítások módosítása