Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2011.03.23. 09:11 Simone Lewis

Micuko

Címkék: noé menhely micuko

Otthon szüleimnél ismét nőtt az állatsereglet, ismét vannak kistacsik, de mi nem tudjuk őket felnevelni. Miután a négy kutyusból csak kettőnek sikerült otthon gazdát találni, elkezdtem a menhely honlapokat bogarászni. Persze egyből el is kanyarodtam a témától és már a cicákat nézegettem. Érdekes, meglepően sok teknőctarka cicát láttam! Találtam egyet a Noé honlapján, Micukót, aki nagyon hasonlít Jolira!
 
Persze ismét eljátszottam a plusz egy cica ötletével, milyen jól ellennének! De sajnos nem, nem megy. Kicsi a lakás, ha elutazunk két macskát elvinni kölcsönbe már macerásabb, szóval - nem.
De! Ha már igaziból nem tudok örökbe fogadni másik cicát, akkor legalább megteszem virtuálisan, úgyhogy Micuko most az én kis pártfogoltam! 
 

És ha egy hét nem 7 napból állna, hanem mondjuk 8-ból, vagy 9-ből, akkor kimennék önkéntesnek is segíteni a cicamenhelyre. De sajnos egyszerűen nem fér bele az időmbe. Talán majd nyáron.
 
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr722764216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penna 2011.03.23. 10:36:45

Épp ma akartam megkérdezni, nem lesz-e második cica Jolinak játszótársként, de akkor itt a válasz. Érthető a döntésetek, van, amikor az észérvekre kell hallgatnunk.
Jolit üdvözlöm, örülök, hogy jól van (tudod, mint a gyerekeknél, ha rosszalkodik, akkor biztos nem beteg!), a tacsikölyköknek pedig mielőbb szerető gazdát kívánok!

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.03.23. 19:48:35

A címet látva gondoltam, hátha mégis...
Respect a támogatásért! (Bizony, a mi lánykáink is Noés cicák voltak.) A kistacsiknak gyors gazdisodást kívánok! (És körbekérdezem az ismerősöket, hátha...)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.03.23. 21:17:42

@mickie: Sajnos nem, de majd! Egyszer biztosan!
Köszi, ha körbeérdeklődsz! (Aranyos kis játszótéri-vegyes kiskutyik, facebookon van róluk kép. Szállítást is vállalom)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.03.23. 21:19:33

@penna: Átadom a kisasszonynak az üdvözletet, amint előcammog ez a kis lustaság az ágy alól... :))
süti beállítások módosítása