Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2010.04.20. 21:10 Simone Lewis

Ki érti ezt?

Címkék: gyümölcs macska alom pakol joli

Tudom, tudom, a macskákat sokszor lehetetlen megérteni, és ne is akarjak értelmet találni cselekedeteik mögött. De azért sokszor meg tudjuk indokolni, hogy mit miért csinálnak, sőt, utána még el is könyveljük kis kedvenceinket okosnak. Én is ezt teszem mindig :)

De Jolinak egy dolgát nem tudom megmagyarázni. Mint már említettem, a nappaliban lévő dohányzóasztalon egy tálon szárított gyümölcsök vannak, kb. 4 hónapja (lassan ideje lenne újítanom...). Kb. 2 hónapig nem is zavarta Jolinkat. Azonban egy idő után elkezdte kipakolni őket. Odaül az asztal melletti kis zsámolyra, és átkap az asztalra, lerántva egy-egy darabot. És ennyi. Ott hagyja. Nem rágja, nem játszik vele, semmi. Gulot ezt roppantul szórakoztatja, mindig mosolyog, ha látja, hogy Joli beül, némi gondolkodás, majd kipakolja a gyümölcsöket és elégedetten elslattyog, mint aki jól végezte dolgát.

Ma is ezt tette, egy fél órája elindultam futni, mire visszajöttem, szétpakolta. Le is fényképeztem és hogy meglegyen a "before" és az "after", rekonstruáltam az eredeti állapotot.

Íme.

Before:

 

After:

 

 

Ő tudja. Nekem jó kis deréktorna naponta négyszer összeszedni.

Most pedig megyek és összetakarítok utána, mert ez az átok még a fedeles WC-t használva is kiszór egy garázsbetonozáshoz is elegendő kavicsot....

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr451938187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.04.21. 09:11:06

Mert milyen jó játék az, amikor a cica lepakol, a gazdi vissza, és ez így megy, kellemesen kiszámítható körforgásban. :) Szerintem, ez olyan nekik, mint a gyerekeknél a ki-, le-, eldobom játék (apa-anya úgyis visszahozza).
Még bele tudom magyarázni azt az ars poeticát is, hogy a szárított narancshoz épp elég egy odacsapás erejéig hozzáérnie. :P
Mázli, hogy nem a szomszédos mécsestartót pakolássza a gyümölcsök helyett!

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.21. 10:41:36

@mickie: az is repült már, de szerencsére jó vastag üvegből van. Ellenben az "after" képen található cérnából reggelre beszőtte a szobát, a kis pókom :)

penna 2010.04.21. 12:31:53

Igen,már tudok:D. Ezek szerint nálatok volt a gond.
Még annyit: ha betennétek a nevetek mellé a bloghivatkozást, akkor, ha kommenteltek máshol, az ott olvasgató emberek körében is jobban terjedne a honlapotok. Nem gondolkoztatok róla?

Bálint - Cicanapló · http://cicanaplo.blog.hu 2010.04.21. 12:31:53

Hát ti meg miért nem szóltatok, hogy Jolinak is van blogja?! :) Na mindegy, jobb későn mint soha alapon kitettünk titeket linknek :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.21. 12:33:02

@penna: lehet, h az lesz, most már tudom is hogyan kell, tegnap meg is változtattam a nevem simonlewis (ffi név) női névre végre :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.21. 12:46:33

@Bálint - Cicanapló: Elnézést! :)
És köszönöm, h kitetted a blogot. Én béna vagyok, már rég ki akartam tenni pl. a Tiéteket is, de nem ment :(
Amúgy - ezt nektek ajánlom :)
jolimoli.blog.hu/2010/03/25/az_otthoniak

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2010.04.21. 13:35:49

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: Vicce, látom, hogy amíg én kommenteltem, pont penna is a hirdetést hiányolta :)
Igen, néztem a bejegyzést, irgalmatlanul édesek így együtt ilyen sokan, szuper lehetett, amíg ilyen sokan voltak!! :))) Meg hát a kis fehér hógolyók... :)

ÁGiga 2010.04.21. 13:59:05

Wooow! Tök tuti a blog!
És persze marha jó ez a szétpakolós sztori is. Kíváncsi lennék arra is, hogy hogyan pakolja szét. Ha egyszer lencsevégre kapnád... :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.21. 15:38:56

@Giga1: oké, biztos, h lesz még rá alkalmam! :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.21. 15:44:04

@Bálint - Cicanapló: Igen, gondoltam. Olyan szépek voltak a picurkák (sóhaj), olyan jó lenne megint megabajgatni őket!!!

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.04.25. 22:40:17

Joli cica tornáztat. :DDD
Képzelem, milyen kis önelégült fejjel figyeli, ahogy összeszeded a cuccot utána.. :DDD

Grafit Macseek 2010.05.10. 14:50:45

A mi Cucukánk is ördög és "pakol"....Pláne, hajnalban, madárcsicsergéskor, amikor felébred és unatkozik..Elkezdi lehajigálni a telefontartóról a telefont, sebtapaszos dobozt, telefontartót, amit talál...van egy nagy szobor is ott, porcelánból, remélem, annyi ereje sosem lesz...

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.05.10. 15:54:57

@Grafit Macseek: Ördög és pakol, ez jó :))
Sztem a szobroz ragaszd le, biztos ami biztos! :)
süti beállítások módosítása