Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2010.07.28. 18:56 Simone Lewis

Még mindig élünk

Címkék: alma meleg víz pakolás karmol ugrik joli

Nagyon régen jelentkeztem már! Bár mondhatnám, hogy 3 hetes világ körüli nyaraláson jártunk, de sajnos nem. 3 hetes iroda-nyaralás, panelban-szenvedéssel egyéb elfoglaltságokkal egybekötve. Najó, utóbbi pár napban jött az enyhülés, de szerencsére ezt a panelban meg sem éreztük :)

 

Joli módszere a hűsölésre: üljünk fel a - vélhetően hűvösebb - fém kenyértartóra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jolinak volt egy-két vicces megmozdulása a napokban.

Egyik este ülünk a kanapén, Gulo, Joli, én, libasorban egymás mellett, tévéztünk. Joli boldogan nyalogatta Gulo alkarját. Én természtesen egyből reklamáltam, mi az, hogy engem nem részesít ebben a kegyben, megbökdöstem. Abbahagyta a mosdatást, jobbrafordult, rámnézett, majd le a karomra, megint rám, és nagy lendülettel beleharapott az alkaromba. Vérig voltam sértve, Gulo hangosan kárörvendett! Utána már én nevettem, amikor Joli átfordult haccicicá-ba (=harci-cica gyorsan mondva, teljes megkergülést okoz), és véresre harapta, karmolta Gulo karját, lábát, kezét, vállát. Talán még a lépét is kitépte, nem láttam, olyan gyorsan történt minden.
 
Joli továbbra is bénázik akrobata mutatványai közben. Valahol elszomorít, de ugyanakkor vicces is. Egyik este úgy gondolta, hogy leugrik az ágyról, hogy bebújjon alá. Az ágy és az éjjeli szekrény között van kb. 15 centi. Joli "lebukott", és azzal a ledülettel meg is fejelte az éjjeliszekrényt, csak úgy koppant a kobakja, aztán az éjjeliszekrényről lepattant és egy kecses mozdulattal beborult az ágy alá. Egy darabig ki sem jött. Biztos megsértődött, hogy kinevettük...
 
A mosógépbe való ugrabugrálás sem megy, mindig elnézi a gép peremét, és csúszik lefele a gép falán, és amikor ránézek, annyira szomorúan bír nézni, hogy megsajnálom és jól megabajgatom, vezekelve amiért ilyen csúnya vagyok, hogy kinevettem őt.
 
Gulo régóta mondogatja, hogy meg akarja Jolit fürdetni (biztos nincs rajta elég karmolás...), és Mazsiék után szabadon, egyik nap vizet engedtünk a mosdókagylóba és óvatosan beleraktuk Jolit. Csak pislogott nagy szemekkel, és nagy meglepetésünkre nem karmolt, rúgkapált, hanem egész jól tűrte. Ez azért nem azt jelenti, hogy nyakig elmerült a vízben és még fürdősót is kért, hanem 2-3 percig meg sem nyákk-ant és csak utána ugrott ki Gulo kezéből. Megállt nagyterpeszben a fürdőszoba közepén (haha, amennyi állóhely van ott, az mind a közepe...), szóval megállt, bundarázás, majd kirohanás. A kövön szanaszét csúsztak a lábai, rohangált összevissza, szőnyegekből harmonika, függönyre új lyuk, plusz még pár kobak-koppanás az asztaltól a nappaliban. Ott aztán duzzogva leült és elkezdte nyalogatni a sebeit. Persze nem vallotta be este bizalmasan egy csajos beszélgetés közben, de szerintem jól esett neki a hideg víz a melegben :) Képek nem készültek, vagyis de, de azok nem érdemesek közzétételre.

 

Egy másik este pedig nagy meglepést tartogatott nekünk - valahonnan előszedett egy már régen száműzött szárított almaszeletet! Csak pislogtam, hogy ez ugyan hol a fenében volt. De örömöm nem tartott soká, gyorsan visszadugta a fenébe, biztos helyére. De, teszem hozzá, a kis hülye hiányolja a lepakolható lapos kerek gyümölcsöket és mivel okos (!) cica, rájött, hogy a poháralátét is lapos, kerek és roppant jól le lehet egyesével lelökni az asztalról, most ezeket pakolta le, majd nézte nyugodt elégedettséggel. Remélem ezeket nem teszi majd el azért a fene-polcra! :)

 


Most hétvégén pedig Jolit kölcsönadjuk Gulo anyujának, mi meg szépen elutazunk.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr162183118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penna 2010.07.29. 21:09:41

Nna, pont ma volt szándékomban reklamálni, hol van már az új poszt :D. Úgy látszik, én leszek a cicatopikok ügyeletes morgolódója.

Ez a mikró-kenyértartó-Joli polc marha jó :D. Amilyen hivatalos képpel gubbaszt off fenn a 3. emeleten :D...(Arról nem csúszik le? Remélem, mert eléggé magasan van.) Az előző rendszerben volt egy vicc, egyből az jutott a képről eszembe:
Milyen a szovjet Hi-Fi torony? A hokedlin egy Szokol rádió.

És bocs, de ezen az alkarba harapásos sztorin muszáj volt (de csak kicsit) vigyorognom :D.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.07.30. 07:58:53

@penna: Ó igen, Te vagy a reklamáló, helyes, helyes.
Amúgy Joli sokszor úgy is nyekereg, mint egy szokol, tökéletes párhuzam!
És nem csúszik le, bár, amilyen béna, egyszer biztos le fog. Igyekszem majd nem nagyon röhögni.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.07.30. 19:29:53

No, most én nem reklamálhatok, mert a 28-ai posztot csak ma volt érkezésem olvasni. :)
Jó utat Nektek és kellemes pihenést!
:) Joli biztos félreértette a bökdösés tárgyát. Kis vadóc.
:P Haláli lehet, amikor így "bénázik", ez egy kicsit Mazsira emlékeztet. Biztos változik még, ahogy nagyobb és megfontoltabb(?) lesz. És hát, nagyon jó dolga van, hogy a kenyértartóra is felmehet + alátétekkel foglalatoskodhat. :)
Remélem, a köv. fürdetést publikusan is fotózzátok. ;)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.08.03. 20:41:16

@mickie: Lesz majd normális kép is, sztem ezt a fürdetést még kipróbáljuk, meg körmöt is vágni kellene...
Megjöttünk, Jolán túlélte, hamarosan lesz beszámoló is!

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.08.03. 21:50:47

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: :) Várjuk a beszámolót!
süti beállítások módosítása