Minulómanuló

Ez a blog Jolicicáról, a befogadott teknőctarka kislány cicáról és hozzá való alkalmazkodásunkról szól

Friss topikok

  • Simone Lewis: @Veress Márta: Elvileg 2 hét és elhozzuk, fogok jelentkezni. Több színkombináció van: fekete, fehé... (2014.05.23. 12:20) Már csak 1 hónap ésésésésés....
  • Simone Lewis: @Veress Márta: Nemsokára írok újra, biztos lesznek új kalandok a kutya miatt :) (2014.05.05. 14:08) Jolicica jelentkezik
  • Simone Lewis: @Veress Márta: :) Jelentem, megszületett a bejegyzés, posztoltam! (2014.04.30. 12:15) Olvassa ezt még valaki egyáltalán?
  • Simone Lewis: @Nefernefernefer: Juj, köszönjük :) Viszont kívánom blogotírninemakaróNefernefernefernek és Wilson... (2013.01.07. 17:16) Itt van az ősz
  • Nefernefernefer: @Simone Lewis: Tökjogos, valóban. 1. tök béna vagyok mindenhez, ami nem egyszerű felhasználói csel... (2012.08.16. 14:23) Catwalk

2011.06.15. 18:34 Simone Lewis

Demolition cat returns

Címkék: macska virág légy rombol joli

A beígért folytatás jókora késéssel, de itt van. Mint ahogy hallom másoktól is, röpül az idő, meg a sok-sok légy, rovar...Ez utóbbi Jolinak különösen kedvez, bár tulajdonképpen az előbbi is, hiszen Gulo megkezdte féléves kiküldetését, ahonnan havonta 1x jön haza, így Jolinak is egyre kevesebbet kell már rá várni (ahogy nekem is :)

Szóval gyorsan eltelt a május, az idő szépen javult, szokásossá váltak az erkélyezések.


Lekopogom, de Joli nem nagyon ugrál a korlátra, csak egyszer kellett eddig leszednem onnan, az idő többi részében nyugodtan nézelődik, bogarászik, cigicsikket vagy virágot rágcsál. A cigicsikkek továbbra is potyognak fentről, ebből a szempontból jó lenne a 10. emeleten lakni....De sajnos a virágokat ill. egy szem (immár szép nagy!) paradicsom palántámat is rágcsálja ez a kis szenya. Híres virággyilkos vagyok, úgyhogy most különös gonddal nevelgetem az erkélyen lévő virágokat, meg a kollégától kapott paradicsomot. De Joli is különös gonddal szereti ezeket megrágni. Hiába szólok rá, ciccegek, tapsolok, nem hagyja abba. (Bezzeg a macskafűre tett nagyívben.)
Az enyhe fejbekólintás ideiglenes hatással ugyan, de bír.
Arról már írtam korábban, hogy a lakásban felköltöztettem a virágokat a szekrény tetejére, és meg is menekültek a növények. Mostanáig. Ugyanis egyik kávé feletti reggeli mélázásom során felnéztem az egyik virágra és láttam, hogy módszeresen meg van rágva. Tehát Joli suttyomban már a szekrény tetejére is feljár egy kis zöldségért!! Hova tegyem a gazakat, zárjam el őket szekrénybe?! Egyik macskás barátnőm körbekeni illóolajjal a kaspókat és akkor nem mennek oda a macskák. Ki fogom próbálni.

Joli másik nyári extrém sportja a légyvadászat. Nincs ebben semmi meglepő: macska, légy, repül, macska repül utána ész nélkül. A meglepő dolog szombaton történt. Reggel becsuktam az ablakokat és egyúttal bezártam egy nagyon irritáló módon zümmögő legyet is. Indultam haza vidékre, meg is fordult a fejemben, hogy nem lesz ennek jó vége: randa hangos légy + unatkozó Joli kombó...Még anyuéknak is mondtam otthon, hogy kíváncsi vagyok, mire érek haza, de persze nem gondoltam komolyan. Pedig úgy kellett volna. Mikor leparkoltam a lakás előtt és felnéztem az ablakba, nem Joli nézelődő kis buksiját láttam, amin mindig úgy elézékenyülük. Most is elérzékenyültem, de nem örömömben. Az ablakban ugyanis kereszben lelógott a karnis...Félve nyitottam be a lakásba. Őrült tekergőzéssel ott nyávogott egyből a lábam alatt Jolán, de nem törődtem vele, becsörtettem a szobába és egy pillanat alatt ideges lettem - karnis lelógva, függöny letépve, kislámpa leborítva, összetörve. Meglehetősen indulatosan adtam Jolinak vacsorát (mert persze ez volt a legfontosabb!), aztán elpakoltam az állólámpát, kihúztam az ágyat, az éjjeliszekrényt, bepaszíroztam a létrát, megkerestem a kiesett csavart, előszedtem a csavarhúzót, elvesztettem a csavart, fél óráig kerestem a csavart, felidegesítettem magam, megtaláltam a csavart, felcsavaroztam a karnist, visszatettem a zilált függönyt, összeapplikáltam az eltört lámpát, kivittem a létrát, visszataszigáltam az éjjeliszekrényt, az ágyat, a lámpát, eltettem a szerszámosládát, leültem a kanapéra és mérgesen néztem Jolira.

Ennyi a nap mérlege.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jolimoli.blog.hu/api/trackback/id/tr982986821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.06.15. 19:32:34

Végreee! :)
Félve kérdezem meg: elkapta a legyet vagy a csatatérrel együtt az is otthon várt? Hát igen, a szobacicáknak jobb híján maradnak az ízeltlábúak (na meg a gyíkok). Nálunk mondjuk annyival jobb a helyzet, hogy Zserbó ilyenkor nem ön-és közveszélyes, ellenben nagyon hangos, könyörög, hogy kapjuk már el a magasban dongó izéket. Nagyon rendes gazdi vagy, hogy szidás+rendrakás előtt még enni is adtál Jolánnak!
Hát, jellemző, hogy lakásátrendezéses-rendrakásos-szereléses időkben épp nincs otthon a ház ura. :S Ez a fél év elég húzós, kitartást Nektek!
A fotón az elrévedő Joli az erkélyen üldögél? Jó ez a bambusz(?) háttér.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.16. 09:48:36

@mickie: Utólag belegondolva nem zümmögött a légy, tehát ennyi haszna volt a dolognak :)
És igen, a fotón az erkélyen ül, beleült a virágültetős dobozba és bűvölte a legyeket, a háttér pedig OBI-s gyékény :)

penna 2011.06.16. 10:23:02

Mit lehet erre mondani :DDD? Jó, tudom, olvasni sokkal élvezetesebb, mint átélni, de azért isteni a sztori, Joli meg rendesen megdolgozott a távollétedben.

Egyből ez jutott róla az eszembe, bár biztos ismered:
www.simonscat.com/Films/Fly-Guy/

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.17. 12:53:06

@penna: Igen, ismerem, eszembe is jutott akkor... :)

penna 2011.06.19. 10:38:11

És ezt a legújabb Simon's Cat videót láttad már? Ez is aranyos és jellemző, mint mindig :).

www.youtube.com/user/simonscat#p/u/0/HYlD0KXujAk

Joli különben nagyon-nagyon aranyos, ahogyan megfeszített figyelemmel néz :D. De továbbra is keveslem a képet róla. Ha lesz kedved-időd, akár szöveg nélkül is feltölthetnél majd párat.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.06.19. 20:52:47

@penna: Igen, láttam, el is küldtem Mickie-nek, mintha Mazsiról szólna :)
A fotóposzt pedig érik, pont terveztem, hogy ilyen lesz a következő, szóval - coming soon!
süti beállítások módosítása